Kár volt visszamenni!

 2011.02.25. 14:51

Unokatesómékkal elindultunk nyaralni. Már mindent bepakoltunk a kocsiba, bezártam a lakást beszálltam az autóba mikor hirtelen eszembe jutott, hogy az útlevelemet a konyhaasztalon felejtettem. Kipattantam az autóból és rohanás fel a lépcsőn be a lakásba. Még az ajtót sem csuktam be magam mögött úgy siettem. Felkaptam az okmányt és rohanás le. Végre elindultunk!

A város határáig sem jutottunk mikor hatalmas fékezés és durr. Belerohantunk az előttünk hirtelen megálló autóba. Mondanom sem kell, hogy összetört az autó eleje de nem kicsit hanem nagyon. Alighogy elindultunk nyaralni már haza is érkeztünk hiszen az összetört autóval nem folytathattuk az utazást!

 

Hol hibáztam?

Figyelmen kívül hagytam azt a tényt, hogy vissza kellett mennem a lakásba.

 

Mit kell tenned ha vissza kell fordulnod az indulás után?

1. Mindenképpen csukd be magad után az ajtót.

2. Ülj le és ne rohanj.

3. Számolj el legalább 20-ig mielőtt újra útnak indulsz.

 

 

 

Címkék: ártó babonák visszafordultam

A bejegyzés trackback címe:

https://babona.blog.hu/api/trackback/id/tr282690009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása